lørdag 5. september 2009

Hvorfor har Pirbadet i Trondheim så elendige dusjer?



I går var jeg i Pirbadet, Trondheims stolthet og Norges flotteste badeanlegg.
Bassengene er rene og fine, stupetårnet høyt og flott (og alltid åpent), vannrusjebanene er bra og varierte og beliggenheten med utsikt mot Munkholmen er spektakulær.

Når også garderobene er rene og luftige, treningsanlegget er velutstyrt og kafèen har godt utvalg til akseptable priser ligger det meste an til en fin opplevelse for hele familien.

Allikevel lar jeg meg irritere!

Og det som trigger min misnøye er de elendige dusjene!
1. I et så påkostet anlegg som Pirbadet burde det være en selvfølge at det er vann i alle dusjene!
Det er det ikke!

2. I et anlegg som Pirbadet burde det være en selvfølge at i de dusjene der det er vann kommer det store nok mengder vann til at man kan få vasket av seg såpe og sjampo!
Det gjør det ikke!

3. I et anlegg som Pirbadet burde det være en selvfølge at i de dusjene der det er vann (selv om det kommer lite) går det greit å regulere temperaturen så man ikke brenner seg eller må dusje i isvann!
Å regulere temperaturen er nesten umulig!

I sum gir dette strykkarakter og jeg skjønner ikke hvordan ansvarlige for elendigheten kan gå ut i dagens aviser og insistere på at folk må bli flinkere til å dusje før de går i bassenget!

Da må faktisk forholdene legges til rette så det finnes dusjer å dusje i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar